1 decembrie 2012

H&M face angajari in Baia Mare - VEZI AICI LOCURILE DE MUNCA DISPONIBILE


UPDATE: Afla aici data deschiderii KFC si aici data deschiderii H&M

H&M a inceput recrutarea pentru primul magazin din Baia Mare. Joburile disponibile in acest moment sunt Store Manager, Department Manager, Cash Office Responsible si Visual Merchandiser.

Vezi in continuare calitatile candidatului ideal.

Click aici pentru a aplica





Candidatura pentru pozitia de Store Manager

Cautam un candidat cu urmatoarele aptitudini, abilitati si experienta :
• Minim 2-3 ani de experienta in gestionarea unui magazin de retail intr-o pozitie similara sau conducerea unui grup mare de oameni (in jur de 30) in domeniul serviciu clienti.
• Interesat de moda.
• Prezinta constant abilitatea de fi condus de vanzari si orientat spre rezultate prin luarea de masuri, legand toate deciziile de rezultatele magazinului.
• Abilitatea de a planifica si atinge obiectivele pe termen scurt si lung
• Abilitatea de a lua initiativa si de a-si asuma responsabilitatea pentru propriile actiuni.
• Abilitati organizationale si analitice.
• Abilitatea de a rezolva mai multe sarcini intr-un mediu cu ritm rapid si sa prioritizeze eficient.
• Creativ si open-minded
• Abilitatea de a instrui si de a aplica metoda portivita pentru dezvoltarea fiecarei persoane.
• Abilitatea de a motiva oamenii.
• Disponibilitate mare, incluzand serile si weekendul.
• Buna cunoastere a limbii engleze vorbite.
Pentru a afla mai multe despre acest post du-te pe site-ul nostru pentru cariera si petrece o zi cu Becca.


Daca vrei sa folosesti toate abilitatile de mai sus si sa inveti mai mult de la liderul de vanzare de moda – candideaza azi!



Candidatura pentru postul de Department manager

Cautam un candidat cu urmatoarele aptitudini, abilitati si experienta :
• Minim 2-3 ani de experienta in retail management sau in conducerea unui grup de aproximativ 10 persoane in domeniul serviciu clienti.
• Interesat de moda,
• Abilitati exceptionale in domeniul serviciu clienti si relatii interpersonale.
• Aptitudini organizatorice si analitice dovedite.
• Experienta in instruirea personalului.
• Abilitatea de a lua initiativa si de a lucra dupa instructiunile proprii.
• Abilitatea de a planifica si atinge obiectivele pe termen lung si scurt.
• Abilitatea de a rezolva mai multe sarcini intr-un mediu rapid.
• Abilitatea de a stabili rutine eficiente pentru comunicarea excelenta cu toti membrii echipei pentru a maximiza productivitatea.
• Disponibilitate mare, incluzand serile si weekendul.
• Buna cunoastere a limbii engleze vorbite.


Pentru a afla mai multe despre acest post du-te pe site-ul nosru pentru cariera si petrece o zi cu Mirella.
Daca iti doresti sa folosesti toate abilitatile de mai sus si sa inveti mai mult de la liderul de vanzare in moda – candideaza azi !




Candidatura pentru postul de Visual Merchandiser

Cautam un candidat cu urmatoarele aptitudini, abilitati si experienta :

• Minum 2 ani de experienta in retail intr-o pozitie similara sau mai putina experienta si studii in domeniu.
• Abilitati dezvoltate de visual merchandising si abilitatea de a conduce afacerea prin creativitate, constiinta fashion si rentabilitate.
• Cunoaste ultimele tendinte in moda.
• Abilitatea de a oferi zi de zi visual training.
• Abilitatea de lucra intr-un mediu rapid condus de termenele limita
• Abilitati exceptionale in domeniul serviciu clienti si relatii interpersonale.
• Abilitati de organizare si de management al timpului puternic dezvoltate.
• Abilitatea de a prezenta articolele in magazin si in vitrine.
• Abilitatea de a utiliza unelte de mana si electrice si de a ridica pentru a realiza display-urile necesare.
• Disponibilitate mare, incluzand serile si weekendul.

Pentru a afla mai multe despre acest post du-te pe site-ul nosru pentru cariera si petrece o zi cu Orpiano.

Daca iti doresti sa folosesti toate abilitatile de mai sus si sa inveti mai mult de la liderul de vanzare in moda – candideaza azi !





Candidatura pentru pozitia de Cash Office Responsible

Cautam un candidat cu urmatoarele aptitudini, abilitati si experienta :
• Minim 2 ani de experienta in managementul casieriei si administrarea magazinului sau intr-o pozitie similara sau mai putina experienta si educatie in domeniu.
• Abilitati analitice dezvoltate, precis in munca.
• Abilitati de organizare si de gestionare a timpului.
• Abilitati exceptionale in domeniul serviciu clienti si relatii interpersonale.
• Abilitatea si experienta in trainingul altor persoane.
• Cunostite de baza despre legea muncii.
• Abilitatea de a lucra independent in timp ce lucreza in echipa.
• Cunostinte de baza in utilizarea computerului.
Daca iti doresti sa folosesti toate abilitatile de mai sus si sa inveti mai mult de la liderul de vanzare in moda – candideaza azi!
Pe scurt:
Ca shop controller vei fi responsabil pentru: rutinele legate de numerar, rapoartele zilnice cu privinta la numerar, diferentele de numerar, trainingul personalului cu numerarul, orele de lucru, orderele stationare.
Te vom invata cum sa faci asta cel mai bine.
Aminteste-ti, suntem o echipa!

Niciun comentariu: